Centrální a Západní Kavkaz

Nejobsáhlejší turistický a horolezecký průvodce Západního a Centrálního Kavkazu v historii českého knižního trhu. Na 320 stranách naleznete popisy těch nejatraktivnějších turistických, trekových a horolezeckých túr

Dostupnost Skladem
Běžná cena 450 Kč
Ušetříte 150 Kč (–33 %)
300 Kč
Kód produktu 40
Značka Nakladatelství Sky
Kategorie Turistické průvodce

V našem vydavatelství jsme vydali v historii českého knižního trhu nejobsáhlejší turistický a horolezecký průvodce Západního a Centrálního Kavkazu. Na 320 stranách naleznete popisy těch nejatraktivnějších turistických, trekových a horolezeckých túr Západního Kavkazu a Centrálního Kavkazu, který má velehorský ráz.

Vzhledem k nestabilní politické situaci a poměrně vysokým bezpečnostním rizikům jsme vynechali takové atraktivní horské oblasti, jako se například nacházejí na území horkého Čečenska, Osetije aj. Rovněž východní a západní části Kavkazu, kde toto mohutné pohoří nabývá spíše horský než velehorský charakter jsme vynechali. Přece jen drtivá většina návštěvníků zavítá právě do hor některé z popisovaných oblastí Západního nebo Centrálního Kavkazu.

Vedle popisů túr a velkého množství praktických informací naleznete v knize velké množství fotografií (220), nákresy výstupových cest, ale také výřezy map popisovaných oblastí v měřítku 1:100.000. Kniha navíc získala prestižní ocenění na mezinárodní soutěži Tourmap 2006 - Jury Prix.