Malá Fatra a Chočské vrchy, turistický průvodce

Jedno z nejkrásnějších a nejvyšších pohoří Tatransko-fatranské oblasti. Malá Fatra je sice navštěvována velice hodně, ale přesto poskytuje i možnosti toulek po osamocených hřebenech…

Dostupnost Skladem
Běžná cena 128 Kč
Ušetříte 28 Kč (–22 %)
100 Kč
Kód produktu 61
Značka Nakladatelství Sky
Kategorie Turistické průvodce

Malá Fatra. Jedno z nejkrásnějších a nejvyšších pohoří Tatransko-fatranské oblasti. Pohoří, které je sice navštěvováno velice hodně, ale které poskytuje i možnosti toulek po osamocených hřebenech. To proto, že turistický ruch se koncentruje do několika turistických center.

Turistický průvodce je doplněn o digitálně zpracované mapky, rozhledové růžice, panoramata s popisy významných vrcholů, sedel či jiných geomorfologických tvarů. Informace o dopravě, ubytování, nezapomínáme ani na uživatele GPS - družicových navigačních přístrojů. Popis přechodu hlavního hřebene celé Fatry (Kriváňské i Lúčanské) a řady dalších túr.

Do tohoto průvodce jsme zahrnuli i poměrně opomíjené, přesto velice krásné pohoří Chočské vrchy s nejvyšším vrcholem Velký Choč, pohoří s neopakovatelnými krasovými dolinami a dalšími přírodními krásami.