Západní Tatry - Roháče, turistický průvodce

Tip Efekt lupa

Kdo z turistů by neslyšel tato jména. Západní Tatry jsou snem řady turistů. A oprávněně. Roháče patří k jedněm z nejkrásnějších a nejvíce fascinujících karpatských pohoří. Hory nás sice neomráčí svou výškou či strmostí vrcholů, ale jejich travnaté vrcholy a hřebeny

Dostupnost Skladem
Běžná cena 169 Kč
Ušetříte 34 Kč (–20 %)
135 Kč
Kód produktu 46
Značka Nakladatelství Sky
Kategorie Turistické průvodce

Západní Tatry - Roháče. Kdo z turistů by neslyšel tato jména. Západní Tatry jsou snem řady turistů. A oprávněně. Roháče patří k jedněm z nejkrásnějších a nejvíce fascinujících karpatských pohoří.

Hory Západních Tater nás sice neomráčí svou výškou či strmostí vrcholů, ale jejich travnaté vrcholy a hřebeny, hluboké a dlouhé doliny s plesy chytí za srdce určitě každého návštěvníka. Z jejich vrcholů se otevírají překrásné pohledy na sousední pohoří.

Tento obsáhlý turistický průvodce je strukturován podobně, jako ostatní naše turistické průvodce. Vedle popisu řady túr a výstupů na všechny významné vrcholy jako je Bystrá, Baranec, Volovec, Ostrý Roháč, Tri kopy, Baníkov či Sivý vrch tady naleznete i podrobný popis přechodu hlavního hřebene Západních Tater.

V úvodu turistického průvodce se také dozvíte základní informace o místní přírodě, o počasí a sněhových podmínkách podle dlouhodobých ukazatelů aj. Naleznete tady tipy na ubytování na horských chatách či v bivacích a velkou řadu dalších užitečných informací.

Místopisný rejstřík průvodce je doplněn mapkami, oblíbenými rozhledovými růžicemi a také panoramatickými fotografiemi s popisy významných vrcholů a sedel. Uživatelé GPS tady naleznou přehlednou tabulku s polohami nejvýznamnějších vrcholů a sedel, ale také horských chat a útulen, které slouží k jednorázovému přespání při přechodu hlavního hřebene aj.